ییام‌رسان آیگپ قابلیت استفاده از فضای اپلیکیشن خود را برای کسب و کارهای اینترنتی فراهم کرده است.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، در شرایط موجود کسب و کارهای اینترنتی به دلیل اختلال‌های پیش آمده در برخی شبکه‌های اجتماعی با مشکلاتی مواجه شده‌اند و بسیاری از آن‌ها راه ارتباطی با مخاطبین خود را از دست داده‌اند.

پیام‌رسان آیگپ، به عنوان یک پیام‌رسان بومی و ایرانی شرایطی را فراهم کرده است که با استفاده از قابلیت‌های موجود در این اپلیکیشن، حامی کسب و کارهایی باشه که در این شرایط متضرر شده‌اند.

سرویس "بخر و بفروش" یک سرویس کاربردی برای صاحبان کسب و کار است.

در "بخر و بفروش" فروشندگان کالا در حوزه‌های مختلفی همچون لوازم دیجیتال، پوشاک و وسایل شخصی، خودرو، املاک لوازم خانه و آشپزخانه و ... می‌توانند به راحتی و بدون پرداخت هزینه از طریق ربات، آگهی فروش خود را ثبت کنند. این آگهی‌ها پس از بررسی در کانال‌های فروشگاهی آیگپ قرار خواهد گرفت.

صاحبان کسب و کار اینترنتی، برای ثبت آگهی در قسمت آیلند باید بر روی نشان "بخر و بفروش" کلیک کنند و وارد بخش ثبت آگهی شوند. با وارد کردن مشخصات که شامل نام و نام خانوادگی و شماره تماس است، اجازه ثبت آگهی به کاربران داده خواهد شد، سپس آگهی ثبت شده توسط کارشناسان در آیگپ بررسی می‌شود و در صورت تایید در قسمت مربوطه قرار خواهد گرفت.

ذکر این نکته ضروری است که مسئولیت نقل و انتقالات مالی در هر معامله برعهده آیگپ نیست و استفاده کنندگان از این سرویس در زمان انجام معامله و جابجایی پول باید حتما تمهیدات لازم را در نظر داشته باشند تا با مشکل مواجه نشوند.

در شرایطی که صاحبان کالا و کسب و کارهای اینترنتی برای ارتباط با مخاطبانشان با مشکلاتی مواجه شده‌اند، با نصب آیگپ بر روی تلفن همراه خود می‌توانند علاوه براستفاده از سایر خدمات، کسب و کار خود را این بار با استفاده از اپلیکیشنی بومی و ایرانی رونق ببخشند و ارتباطات خود را با مشتریانشان از سر گیرند و کالاهای خود را در محیطی امن و راحت در معرض فروش بگذارند.

برای نصب آیگپ کافی است عدد 1 را به 10004427 ارسال و یا از مارکت های داخلی برای دانلود و نصب این سوپراپلیکیشن اقدام شود.


به جمع ما بپیوندید

فرصت های همکاری