پیام‌رسان آیگپ در راستای حمایت از کاربران، تخفیف‌های خرید شارژ و بسته اینترنتی خود را به 30 درصد افزایش داد.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، پیام‌رسان آیگپ همواره در راستای حمایت از کاربران و رضایتمندی مخاطبان خود به دنبال بهبود شرایط و امکانات این اپلیکیشن ایرانی بوده است.

پیش از این، کاربران آیگپ با استفاده از امتیازات جمع‌آوری شده خود می‌توانستند تا سقف 20 درصد تخفیف برای خرید شارژ و بسته اینترنتی استفاده کنند.

پیام‌رسان آیگپ بر آن شد که سقف این تخفیف را از 20 درصد به 30 درصد افزایش دهد تا کاربران این پیام‌رسان ایرانی زین پس بتوانند از امکانات جمع‌آوری امتیازات خود استفاده بیشتر و بهتری داشته باشند.

لازم به یادآوری است که آخرین فرصت استفاده از امتیازات در شش ماهه دوم سال 1401، دهم اسفندماه است و کاربران آیگپ باید از امتیازات جمع‌آوری شده خود پیش از این تاریخ استفاده کنند، در غیر اینصورت فقط یک دهم این امتیازات به بازه زمانی بعدی منتقل خواهد شد.

با تخفیف ارائه شده از سوی آیگپ، این امکان برای کاربران فراهم شده است که از امتیازات خود با تخفیف ویژه ارائه شده بابت خرید شارژ و بسته اینترنتی استفاده کنند.

علاقه مندان برای استفاده از تخفیف 30 درصدی شارژ و بسته اینترنتی، باید پس از نصب آیگپ به بخش آیلند مراجعه کرده و بر روی نشان "بسته اینترنت" و "شارژ مستقیم" کلیک کنند و پس از انتخاب اپراتور و مبلغ مورد نظر برای تهیه شارژ و بسته اقدام کنند. تخفیف 30 درصدی به هنگام خرید اعمال خواهد شد.


به جمع ما بپیوندید

فرصت های همکاری