بچه‌های آسمان در این شب‌های عزیز چشم به راه کمک‌های مومنانه خیرین و نیکوکاران هستند و آیگپ پلی ارتباطی میان آن‌ها و کاربران نیکوکار است.

به گزارش روابط عمومی آیگپ، این پیام‌رسان ایرانی در راستای مسئولیت اجتماعی مدتهاست که در تلاش است تا بستری را به منظور کمک به نیازمندان و همچنین بچه‌های بی سرپرست و بدسرپرست مهیا کند و در همین راستا سرویس خیریه و نیکوکاری را ایجاد کرده تا خیرین فرصتی را برای کمک های مومنانه خود پیدا کنند .

 روایت است که حضرت علی (ع) به هنگام خشم بر دشمنان خدا قاطع ولى در مقابل کودک یتیم آنقدر متواضع و مهربان بود که در برابر طفل یتیم روى خاک مى ‏نشست، دست مرحمت بر سر او گذاشته و آه مى‏ کشید و مى‏ فرمود: بر هیچ چیزى مثل کودکان یتیم آه نکشیده ‏ام.

ماه رمضان فرصتی است برای ارتباط بیشتر با خدای حق تعالی و تقویت اراده و می‌توان به برکت این ماه از بداخلاقی‌ها دوری کرد و با خوبی‌ها انس بیشتری گرفت.

سرویس خیریه و نیکوکاری در آیگپ پلی است که کاربران می‌توانند از این مسیر مطمئن کمک‌های مادی خود را به دست نیازمندان برسانند. «بچه‌های آسمان» مرکز نگهداری و توانبخشی کودکان معلول جسمی و ذهنی است که اکثریت بچه‌های این مرکز به دلایل مختلف از داشتن خانواده محروم هستند اما در سقفی مشترک به نام «بچه‌های آسمان» روز و شب را سپری می‌کنند.

کاربران آیگپ می‌توانند با کلیک بر روی نشان «بچه‌های آسمان» در قسمت خیریه و نیکوکاریِ آیلند به دلخواه خود مبلغی را برای کمک به این موسسه واریز و در یک کار خیر مومنانه شریک شوند.

لازم به ذکر است که کاربران از طریق امتیازات دریافتی نیز می‌توانند در این کار خیرشرکت کنند، به این ترتیب که معادل مبلغ انتخاب شده از میزان امتیازاتشان کسر شده و معادل آن به حساب خیریه پرداخت خواهد شد.

کاربران آیگپ می‌توانند برای حمایت بیشتر از بچه‌های آسمان و استفاده سایرین از سایر امکانات و قابلیت‌های آیگپ، دانلود و نصب این پیام‌رسان ایرانی را به دوستان و اطرافیان خود پیشنهاد دهند.


به جمع ما بپیوندید

فرصت های همکاری